Wreszcie prasa zauważyła nijakość kampanii wyborczej w Naszym mieście. Już jakiś czas temu pisałem o braku dostępu do programów wyborczych Kandydatów na prezydenta Łodzi (może po prostu ich nie mają?), o ich "przedziwnych" obietnicach i hasłach. Dziś zauważa to również na pierwszej stronie Echo Miasta. Krytycznie o kampanii pisze także Gazeta Wyborcza:
Powoli Łódź zamienia się w bilbordowy śmietnik, a my dalej niewiele wiemy i o kandydatach i o programach ( jest ich 12!), znamy za to smak oranżady Jońskiego-
- mam nadzieję, że w Łodzi wystarczy "koszy" na puszki po niej?!
Panie Joński, ciągle czekam na obniżkę cen biletów MPK!
Panie Joński, ciągle czekam na obniżkę cen biletów MPK!
Na podsumowanie proponuję ciekawy demot-
http://demotywatory.pl/2227031/Na-smieciarzy
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz