środa, 12 stycznia 2011

Strategia budowy marki Łodzi

Myślę, że każdy już mniej więcej poznał strategię budowy marki naszego miasta- oczywiście na tyle na ile pozwalają nam się z nią zapoznać media (link). Mi spodobała się część wypowiedzi specjalisty od marketingu UŁ dr Pawła Kowalskiego (ta pogrubiona część):
"Przeprowadzono duże badania, według międzynarodowych standardów. To musi kosztować, więc ostateczna cena 600 tys. zł to jest wręcz tanio. Przyjmijmy też, że w tej chwili nie mamy nic lepszego, przestańmy w końcu gadać i zacznijmy coś robić, zrealizujmy tę strategię. Kultura jest dziś uważana na świecie za najważniejszy czynnik w budowaniu przewagi konkurencyjnej miast. Kultura wpływa na poziom innowacyjności firm. Przedstawiona koncepcja jest może kontrowersyjna, ale daje szansę na coś więcej niż ściągnięcie do Łodzi kolejnego Della czy innej firmy, która zainwestuje w Łodzi tylko ze względu na niskie koszty pracy. Pytanie tylko, czy co nasi łódzcy "kreatorzy" otrzymają od miasta wsparcie. Jak to wszystko zostanie przepisane na system inwestycji, imprez. Bo samo hasło to za mało.źródło: Dziennik Łódzki 

Oczywiście koszt tego opracowania to sprawa dyskusyjna, bo tanio to raczej nie jest,  pełnego opracowania również nie widziałem i nie chcę się na jego temat wypowiadać, ale myślę, że rzeczywiście czas wreszcie  przestać gadać i trzeba zacząć coś robić. Tymczasem Pani Zdanowska zatrudnia kolejnego doradcę (link), mam nadzieję, że któryś jej w końcu doradzi, że czas zacząć pracować!!!! 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz