czwartek, 26 maja 2011

Spotkanie z Gehrym i Lynchem

Pani prezydent spotkała się w USA z szacownymi postaciami chcącymi tworzyć Nowe Centrum Łodzi. Nie pisałem o tym przed jej wyjazdem, bo byłem pewien, że to stracony czas. Jestem nadal prawie pewien, że żaden z tych Panów nic w Łodzi nie zrobi. Dlaczego? Bo nie mamy na to pieniędzy- po prostu. Sprawa jest według mnie kompletnie  nierealna i mam wrażenie, że to znowu jakieś przedwyborcze mydlenie oczu (tym razem przed wyborami do parlamentu). Czekam tylko jak się pojawią nowe newsy związane z budową nowego centrum. Znowu będą mówić- już za rok, już wkrótce. Dworzec podziemny, zadaszone ulice i inne cuda. Pewnie niektórzy uwierzą, ja uwierzę jak zobaczę.

2 komentarze:

  1. No idz pod EC1 i zobacz sam. Ja sam nie wierzylem do konca poki nie zobaczylem ile sie juz tam dzieje. Przynajmniej w tej jednej czesci. Troche optymizmu kolego :) www.lodzianie.org

    OdpowiedzUsuń
  2. zobaczymy ile czasu minie zanim rzeczywiście się coś ruszy. Od tego wpisu minął miesiąc, zauważyłeś jakieś istotne zmiany?
    Darek

    OdpowiedzUsuń